WeLcome to byaimina.blogspot.my ,do smiling & thanks for visiting here

Sunday, 16 September 2012

Antara rezeki dan ujian ~

Allah hantar anak kucing nak uji kita samada kita ni sayang tak dengan REZEKI ALLAH..oleh itu ,jangan b'kira sangat ..ikhlas kan hati dlm mbahagikan rezeki allah ..sedih rasa bila tengok kucing kurus kering dan sangatt lemah kt tepi2 jalan ..dlm hati terfikir ,xda sape ke nak bg makan kat dia ?xda ke yg kesian ?ya Allah ,sy hanya mampu tolong apa yg terdaya ..sy janji lam diri sy ,bila dah kerja nanti ..sy akan selalu tolong dari segi kewangan mahu pun tenaga utk badan2 or persatuan2 yg cuba menyelamatkan kucing2 terbiar ni ..insyaallah ,suatu hari nanti :')


Suka ?Jangan lupa LIKE dan COMMENT ye

6 penGomen coMeL~:

TiranaAduka said...

Assalamualaikun wbth shimi
Salam kenal dari tirana aduka..suka kucing erk?

sHiMi sHinHae~ said...

wsalam tirana :)
yup ..sangattt suka ! ^_^

Nurulee said...

Hmm. Ee tak berapa berani sgt dgn kucing. Bukan takut ye. Hahahaha =D

zila manaf said...

1 ari nak bela bintang nih hehe

sHiMi sHinHae~ said...

@Nurulee alaa rugi lah camni ..nikmat pegang menda alah ni taw :p

sHiMi sHinHae~ said...

@zila manaf nanti dah bela ,kasi share gambar meow kamu ngan kita ep :D

CopyRight@sEgaLa yg t'caTaT di SiNi aDaLah HaK miLik sHiMi sHinHaE