WeLcome to byaimina.blogspot.my ,do smiling & thanks for visiting here

Friday, 5 October 2012

sy SayAng mAk sy !



assalamualaikum all lovely readers :)
tanpa sedar ,now dah masuk 5 oktober kan ..k finee ~gambar di atas sweet tak ?ehemm ~not tuju kpd kekasih yg bergelar lelaki tp tuju kepada kekasih hati yg bergelar ibu ..aci tak ?? ^_^

ya Allah rindu sungguh hati ini kat mak ..selama ni cuti sakan kat rumah selama 9 bulan ..ni dah terpisah jauh ..rindu nak dengar celoteh mak ..kteorang selalu 'gaduh' okeyy ..huhu kat rumah hanya kami berdua jek tinggal since ayah lama dah meninggal ..apa2 kami berdua jek ..bila dok jauh ni ,rasa macam banyak sangat benda yg sy x buat lg kat mak :'(
ma ,mintak maaf ye kalau ad apa2 ..kadang2 TERego sikit tp i love u T_T

p/s : cant wait until 24/10/12 ~the day i will return to home sweet home for raya haji ..
Suka ?Jangan lupa LIKE dan COMMENT ye

7 penGomen coMeL~:

pija said...

rindu mak? :') hurmm.. kdang2 celotrh tu yg menyengat tu.. hehe

Nurulee said...

Touched. hmm. I love ma mom <3

Khalilah MNor said...

Love my umi too... bila dah mule rindu, bebel umi pun sy boleh rindu... :'(

sHiMi sHinHae~ said...

@pija sangatt rindu ,,rindu nk dgr bebelan nye ^_^'

sHiMi sHinHae~ said...

@Nurulee yup3 ..love her so much :')

sHiMi sHinHae~ said...

@Khalilah MNor taw xpe ,,rindu sumee ..even tepon ary2 pun ,,rasa lg :(

Nelly The Strange said...

nice sgt2 !!
:)

CopyRight@sEgaLa yg t'caTaT di SiNi aDaLah HaK miLik sHiMi sHinHaE