WeLcome to byaimina.blogspot.my ,do smiling & thanks for visiting here

Wednesday, 25 July 2012

.:: woRdLess weDNesday#10 ::.


p/s : suka sangat kumpul keychain or sumthing macam tu ..banyak lg ,tp ni je mampu keluarkan ..hehe ,ada yg beli sendiri ,ada yg orang kasi :)

Suka ?Jangan lupa LIKE dan COMMENT ye

10 penGomen coMeL~:

Masmira Masri said...

wahh meriahnyer.....

http://myaleo.blogspot.com/2012/07/all-in-1.html

sHiMi sHinHae~ said...

@Masmira Masri haha mcam nak jual plak kan :p

SaddLone said...

perghhh kau ni obses ke hape?? aku mals ahh keluarkn yg aku bila aku keluar je satu pun xder doe..bhaha

emm..tanak kasi ke aku 1... :(

sHiMi sHinHae~ said...

@SaddLone xda larr tahap obses ,tp boleh lah kalau kau nak kategorikan ak dlm group tu !haha kalau pegi mana2 ,mesti beli satu :D kau nak ?jom kita jumpa ,ak bg kau satu ^_^v

jal said...

wahhh keychain yang paling banyak Jal nampak bentuk hati kan wahhh mesti orang tersayang bgi kan

sHiMi sHinHae~ said...

xda lah jal ^_^ biasa larr kalau dah perempuan ..mesti beli yg love2 :p

babycomel said...

byk sungguh eh, comel2

aisya said...

wah.. banyaknye.. nk ckit.. hehe

roziahojijie said...

Amboi , banyak nye keychain .. sy pun ade byk gak . tp dah mne2 dah besepah . hehehe :D

sHiMi sHinHae~ said...

hobi kumpul keychain ,,ad lagi sebenarnya ^_^ tp xmuat plak nk letak kt situ :p

CopyRight@sEgaLa yg t'caTaT di SiNi aDaLah HaK miLik sHiMi sHinHaE