WeLcome to byaimina.blogspot.my ,do smiling & thanks for visiting here

Sunday, 26 August 2012

| Dapat pendrive free ^_^ |

assalamualaikum ..
hari ni sangat penat ..kenapa ?sebab lepasan stpm yg bjaya masuk ipta ,ADUN besut ada mengadakan majlis utk kami ..alhamdulillah dapat pendrive 8gb free dgn sijil penghargaan ..semua ni di beri oleh dato' Idris Jusoh ..ingat tak ?beliau pernah jadi menteri besar terengganu ..sesiapa yg dok kat terengganu mesti kenal lah dia :D








lepas balik dari dewan tu ,sy dan kawan2 ke bandar jap ..ehem ,,bukan jap ..tp lama ..haha petangggg kott baru balik ke rumah ..call kat mak cakap lewat sikit balik ,mak cakap ..dah xnak balik rumah ke cmana tu ..haha ,,kalau ikutkan sy ,rasanya dah xda apa barang2 utk dibeli ..tp ,teman kawan2 yg lain beli ..wah ~macam xcaya sabtu ni dah nak daftar masuk u ..kebetulan hari tu ,salah seorang kawan sy nak naik bas ..cuti beraya dia dah habis ..so ,apa lagi ..jumpa lah kejap dan borak2 :D




p/s :bila berjauhan ,baru rasa apa erti ukhuwah ..apabila tidak bsua muka ,hya doa yg mampu ku titipkan ..insyaallah (0_0)

Suka ?Jangan lupa LIKE dan COMMENT ye

6 penGomen coMeL~:

jaakechik said...

wahh best la dpt pen drive free... kalo beli mahunya hampir tiga ploh hingget kan.. hehe... btw, kelmarin gi the store kb gak ker? nape x main jugak..hikhik....

Khairul Nizam said...

Owg besut rupenye hehe Same la kita...dpt jgk pendrive hehe

Azriff Aziz said...

pendrive je? hehe. nanti cari tali n ikat pendrive tu, takut hilang bende kecik kan.hehe

sHiMi sHinHae~ said...

@jaakechik tu larr pasal ..dpt pendrive pun jadi lah ..bukan nye murah kan ..huhu ,,x join kak ..tgk jek ..maluuu ..hak3

sHiMi sHinHae~ said...

@Khairul Nizam wah ,seriously ??xsangka XD

sHiMi sHinHae~ said...

@Azriff Aziz haha ,lepas balik umah ,terus cari keychain nk ikat ! XD

CopyRight@sEgaLa yg t'caTaT di SiNi aDaLah HaK miLik sHiMi sHinHaE