WeLcome to byaimina.blogspot.my ,do smiling & thanks for visiting here

Monday 27 August 2012

| Dulu & sekarang ..hari ini & esok |



"...dulu, aku kurang baik..
kini aku ingin jadi lebih baik..
semalam, aku penuh berdosa..
hari ini, aku berusaha mencari pahala..
aku yang terbuat salah, maafkan..
orang yang membuat salah, aku maafkan..
bila aku menangis, Engkau selalu ada..
tidak lihat, tapi tetap merasa..
dalam doaku mohon ampunan..
dalam niatku ingin perubahan..."

# putih, tidak selalunya putih...hitam, tidak
selamanya hitam...basuhlah dengan jiwa yang
tenang, pasti ada perubahan...berubah, anda
mampu mengubah...insyaAllah, bersamaNya,
harum mewangi
 janganlah kamu menilai diriku dari perbuatan,percakapan atau perlakuan..terkadang bukan itu kehendakku..jangan bertanya kenapa aku melakukan sebegitu kerana aku tak akan mampu untuk memberikan jawapan kepada persoalanmu itu..apa yg mampu aku lakukan hanya berdoa supaya Allah membukakan mata hatimu untuk memahami mengapa terjadinya begini..semoga sahaja dirimu tidak tersalah sangka akan perbuatanku.. 
~renungan bersama~

Suka ?Jangan lupa LIKE dan COMMENT ye

4 penGomen coMeL~:

Unknown said...

SATU RENUNGAN YANG TERSURAT MAKSUD NYA..WELL,,,GOOD.. :)

Aing said...

shimi !

keep it..:)

sHiMi sHinHae~ said...

@Azriff Aziz syukran ya :)

sHiMi sHinHae~ said...

@SaddLone insyaallah ! :)

CopyRight@sEgaLa yg t'caTaT di SiNi aDaLah HaK miLik sHiMi sHinHaE