WeLcome to byaimina.blogspot.my ,do smiling & thanks for visiting here

Saturday 4 August 2012

Loceng b'bunyi di tengah malam ~

Jam menunjukkan pukul 12.30 tengah malam ,so aku meng-shut-down-kan laptop drp terus meng-online-kan diri semalam ..selalu nye aku ni jenis tidur dalam pukul 2 pagi ..tp ,dalam bulan puasa ni ,aku cuba utk mendisiplinkan diri utk tidur awalllll lah sikit ..hehe ..

lepas tu ,masuk bilik lah ..siap2 nk masuk tidur ..masuk bilik air ,gosok gigi ..so ,masa dok gosok gigi tu ..tetiba je bunyi loceng ..macam dekat jek ..aku pun perhatilah sekitar bilik air ,atas bawah ..cari mana bunyi tu ..kot2 momo aku ke manjat2 ,sebab sebelum tu ..aku bagi momo masuk rumah ..by the way ,momo tu adalah sejenis kucing aku ye ..dia pakai rantai loceng ..tp ,masalah nye ..aku panggil2 dia dgn harapan nya dia menyahut 'meow meow meow' tapi senyap jek !yg bunyi hanyalah loceng di tengah malam yg sunyi itu ..amenda lah korang rasa ea ?seram kotttt ..walaupun aku tahu tu bunyi momo ,tp loceng tu berbunyi dengan seram k ..ohh momo ,kau sangat kejam sbb xjawab sahutan aku..haha ,

p/s : kalau bunyi loceng momo mesti teringat kat running man ,memang sebijik aa bunyi macam tu ..bayangkan tetiba muncul 'sparta kook' kejar korang tengah2 malam ..wakaka ^_^

ni larr loceng dye ~_~

kuat tido ~

kalau on9 ,ada aa dye mari menyibuk :p
p/s : ms dok seram ,text lah kt kawan..boleh dia kata ,tengok lah kt tiang lampu lama2 ..bunyi loceng hantu heret kaki tu ..tp sy bukan makin seram ..gelak habis sbb rasa lucu ..haha ,

Suka ?Jangan lupa LIKE dan COMMENT ye

0 penGomen coMeL~:

CopyRight@sEgaLa yg t'caTaT di SiNi aDaLah HaK miLik sHiMi sHinHaE