WeLcome to byaimina.blogspot.my ,do smiling & thanks for visiting here

Tuesday 10 April 2012

Babbling jek :)

yakinkah aku bdiri dhampa tanpa tepi
bolehkah aku mdengarmu
tkubur dlm emosi tanpa bisa sembunyi
aku dan nafasku merindukanmu....

tpuruk ku disini teraniaya sepi
& ku tahu pasti kau menemani dlm hidupku kesendirianku.....

teringat ku teringat pd janjimu ku terikat
hanya sekejap ku bdiri ku lakukan sepenuh hati
peduli ku peduli siang dan malam yg bganti
sedihku ini x ada erti jika kau lah sandaran hati......

inikah yg kau mahu benarkah ini jalan mu
hanyalah engkau yg ku tuju
pegang erat tangan ku bimbing langkah kakiku
aku hilang arah tanpa hadirmu
dalam gelapnya malam hariku...


:: ini rasa ku dan rasa mu ::
:: janji yg sangatlah terikat & sudah agak matured utk tdk memungkirinya lg ::
:: xkisah malam & siang bganti sedih tiada erti ::
:: xpatut dengar/baca apa yg tdk patut didengar/dibaca disaat kita masih mengharap ::
:: xpatut teringat menda lepas kalau menda tu sebenarnya amatlah bmakna buat kita ~~jeng jeng ~ ::

p/s : sebenarnya lagu ni beri seribu or sejuta makna buat ku ,zaman muda ku yg xkan ku lupai ,mengajar saya erti sebuah kehidupan ~caya lah ^_^

.:: sekian saja babbling ku utk ary ini (-.-)

meow rindu meow (tlg translate ^_^ )

Suka ?Jangan lupa LIKE dan COMMENT ye

0 penGomen coMeL~:

CopyRight@sEgaLa yg t'caTaT di SiNi aDaLah HaK miLik sHiMi sHinHaE